- Postanowienia ogólne
1.1. Właścicielem serwisu internetowego fineart.qprint.pl (dalej SERWIS) jest firma QPrint sp. z o.o. (dalej QPrint). PRODUKTY zamówione przez SERWIS realizowane są przez firmę QPrint sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-187) przy ul. Wolskiej 44 lok. U1 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla M. St. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Sądu Rejestrowego pod nr 0000041918, NIP: 527-23-50-047, REGON 017363956.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z SERWISU internetowego do zamawiania wydruków zdjęć.
1.2. SERWIS został stworzony po to aby umożliwić użytkownikom sieci Internet (dalej KLIENCI) zamawianie wydruków artystycznych(dalej PRODUKTY).
1.3. Zamówienia na PRODUKTY przyjmowane i realizowane są wyłącznie na podstawie niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez KLIENTA poniższych warunków.
1.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Zamówienia i płatności
2.1. Użytkownik ma możliwość składania zamówień na PRODUKTY poprzez przesłanie grafik(zaprojektowanie) oraz wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia na stronie serwisu.
2.2. Zamówienia są realizowane po potwierdzeniu przez serwis i po dokonaniu odpowiedniej płatności.
2.3. Serwis akceptuje płatności dokonywane za pomocą różnych metod, takich jak karty kredytowe, przelewy bankowe lub systemy płatności elektroniczne. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności są dostępne na stronie serwisu.
- Dostawa
3.1. Odbitki zdjęć będą dostarczane na wskazany przez Użytkownika adres podczas składania zamówienia.
3.2. Serwis zobowiązuje się do jak najszybszej realizacji zamówienia i dostarczenia PRODUKTÓW. Standardowo realizacja i wysyłka zamówienia następuje w ciągu 4 dni roboczych. Termin dostawy może się różnić w zależności od wybranego PRODUKTU, lokalizacji oraz wybranego sposobu dostawy.
- Polityka prywatności
4.1. Serwis gwarantuje ochronę prywatności Użytkowników. Informacje na temat zbierania, wykorzystywania i ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności serwisu.
- Prawa autorskie
5.1. Użytkownik potwierdza, że jest jedynym właścicielem praw autorskich do przekazanych plików graficznych. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenia praw autorskich wynikające z zamieszczenia zdjęć przez Użytkownika.
- Reklamacje
6.1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące jakości PRODUKTU w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Zamówienie podlega wymianie, jeśli:
- posiada wady techniczne, takie jak zadrapania, plamy, zabrudzenia które nie występują w materiale graficznym nadesłanym przez KLIENTA podczas składania zamówienia ,
- pojawią się różnice pomiędzy zamówieniem złożonym przez KLIENTA a zrealizowanymi PRODUKTAMI, w szczególności obejmuje to zawartość graficzną (wydrukowana jest inna grafika niż ta nadesłana przez klienta) wymiary pracy, liczbę egzemplarzy, formę oprawy.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych (rozdarć, zagięć, zabrudzeń, w szczególności mogących powstać podczas transportu) powinny być zgłoszone nie później niż na następny dzień roboczy po odbiorze/dostarczeniu PRODUKTÓW. Jeżeli zgłoszenie nastąpi w terminie późniejszym powstaje podejrzenie, że uszkodzenie mechaniczne powstało po stronie klienta po odebraniu prac i nie podlega reklamacji.
W przypadku dostawy do KLIENTA w formie przesyłki kurierskiej, jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia KLIENT powinien spisać protokół opisujący szkodę, pod którym powinien podpisać się kurier.
Ze względu na różnorodność monitorów jak i związane z tym różnice w wyświetlaniu kolorów QPrint nie może gwarantować, że kolory uzyskane w PRODUKTACH będą zgodne z kolorami wyświetlanymi na monitorze KLIENTA – zatem zażalenia wynikające z różnorodności i odmienności gustu i upodobań KLIENTA odnośnie kolorów nie będą uwzględniane. QPrint zapewnia, że wydruki zdjęć realizowane są na skalibrowanych urządzeniach drukujących.
Wady wynikające z niedostatecznej ostrości nadesłanego materiału nie podlegają reklamacji. QPrint nie dokonuje jakichkolwiek modyfikacji w materiałach nadesłanych przez KLIENTA.
Reklamacji mogą podlegać tylko PRODUKTY nie zmodyfikowane przez Klienta. PRODUKTY zmodyfikowane przez Klient (np. przycięte, złożone, pomalowane) nie będą podlegały reklamacji.
6.2. W przypadku wadliwych PRODUKTÓW, Użytkownik może ubiegać się o zwrot kosztów lub wymianę na nowe odbitki. Jako wadliwe wydruki rozumie się takie, które dotarły do Klienta z uszkodzeniami fizycznymi, takimi jak zagięcia, przedarcia, zadrapania.
- Rezygnacja lub zwrot zamówionych PRODUKTÓW
7.1. Ponieważ realizowane w ramach SERWISU PRODUKTY są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji KLIENTA i są ściśle związane z jego osobą (nie mogę być sprzedane innemu klientowi), zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), klientowi nie przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia lub jego zwrotu po rozpoczęciu realizacji zamówienia. Ponieważ PRODUKTY są kierowane do realizacji automatycznie po opłaceniu zamówienia, po dokonaniu zapłaty KLIENT nie może odstąpić od zawartej umowy (zrezygnować z zamówionych PRODUKTÓW).
- Zmiany w Regulaminie
8.1. Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w momencie opublikowania ich na stronie serwisu.